جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ مهر ۲۷, سه‌شنبه

علی مطهری: تمرکز قدرت نظامی، سیاسی، اقتصادی و رسانه‌یی در یک نهاد، آینده نظام را تهدید می‌کند!

لينك به منبع:
علی مطهری نایب‌رئیس مجلس ارتجاع -آرشیو

علی مطهری نایب‌رئیس مجلس ارتجاع -آرشیو


به دنبال درگیریهای باندی در آستانه انتخابات آتی ریاست جمهوری، علی مطهری نایب‌رئیس مجلس ارتجاع، مخالفت خود را با دخالت نظامیان در این نمایش نشان داد.

وی که روز سه‌شنبه 27 مهر با سایت حکومتی عصر ایران مصاحبه می‌کرد گفت: «یک نظامی به‌عنوان یک فرد آزاد است و بلکه وظیفه دارد که در سرنوشت سیاسی خود و جامعه‌اش شرکت کند، آنچه نکوهش شده فعالیت سیاسی یک نظامی به‌عنوان شخص حقوقی است. …
نایب‌رئیس مجلس ارتجاع همچنین پاسداران را از شرکت در کارهای اقتصادی منع کرد و افزود: نیروی مسلح همین طور نباید مانند یک دستگاه اقتصادی عمل کند. تمرکز قدرت نظامی و سیاسی و اقتصادی و رسانه‌یی در یک نهاد به صلاح کشور نیست و آینده انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند».
خاطرنشان می‌شود روز دوشنبه 26 مهر آخوند علی سعیدی، نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در سپاه، در واکنش به انتشار ممنوعیت دخالت نظامیان در «دسته‌بندی‌های سیاسی و انتخاباتی» از سوی خامنه‌ای، فعالیت سیاسی را «جزء ذات» سپاه دانست و گفت: «در مسائل سیاسی کشور توقع این هست که سپاه مواضعش را اعلام کند... گاهی یک مدت کوتاهی می‌گذرد و مثلاً بنده یا جعفری موضعی نمی‌گیریم، مخاطبین به ما می‌گویند چرا موضعی نمی‌گیرید؟».

همچنین پاسدار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت «نیروهای مسلح باید جریان ‌شناس، حزب شناس، گروه‌ شناس و شخصیت ‌شناس باشند» و «چنان‌چه احیاناً تبیین یا روشنگری صورت بگیرد هیچ‌گاه به‌معنای مداخله و ورود به دسته‌بندی‌های سیاسی نیست».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر