جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ مهر ۱۵, پنجشنبه

محکومیت جنایات جنگی رژیم اسد در حلب با هم‌دستی تمام‌عیار رژیم آخوندی توسط شخصیت‌های برجسته اپوزیسیون سوریه

لينك به منبع:
محکومیت جنایات جنگی رژیم اسد در حلب با هم‌دستی تمام‌عیار رژیم آخوندی توسط شخصیت‌های برجسته اپوزیسیون سوریه
هم‌زمان با استمرار جنایات جنگی رژیم اسد در حلب با هم‌دستی تمام‌عیار رژیم آخوندی، در یک کنفرانس اینترنتی با حضور شخصیت‌های برجستة اپوزیسیون سوریه، شرکت‌کنندگان ضمن محکوم‌کردن این جنایات، خواهان اقدامات قاطع از سوی جامعة بین‌المللی، برای مقابله با آن شدند.
در این کنفرانس که روز دوشنبه 3 اکتبر برگزار شد، جرج صبرا نایب‌رئیس هیأت عالی مذاکره‌کنندة اپوزیسیون سوریه، احمد کامل مشاور مطبوعاتی این هیأت و سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران شرکت و سخنرانی کردند.
جرج صبرا در شروع سخنان خود، پایان موفقیت‌آمیز انتقال مجاهدان اشرفی از لیبرتی را تبریک گفت و آن‌را یک پیروزی حماسی و بزرگ برای مقاومت ایران توصیف کرد.
وی افزود: «رژیم قتل و کشتار حاکم بر ایران هرگز نمی‌خواست حتی یکی از این قهرمانان زنده بماند”چرا که آنها خاری در چشم رژیم ایران هستند».
جرج صبرا سپس ضمن اشاره به جنایات مشترک رژیم اسد و عوامل اعزامی خامنه‌ای علیه مردم شهر خون‌فشان حلب، گفت: حلب در عین حال آینة قهرمانی و حماسة مردان، زنان و کودکانی است که در این شهر از خودشان دفاع می‌کنند. تاریخ از استالینگراد و قهرمانی‌های بزرگ در آن بسیار یاد کرده است. به نظر من در آینده تاریخ فقط دربارة حلب خواهد گفت و از قهرمانی‌هایش یاد خواهد کرد.
نایب‌رئیس هیأت عالی مذاکره‌کننده اپوزیسیون سوریه، اضافه کرد: «متأسفانه سازمان ملل و جامعة بین‌المللی بیانیه‌های همدردی و محکومیت حملات صادر می‌کنند؛ ما با صدای بلند به آنها می‌گوییم: ما دیگر نیازی به این بیانیه‌ها نداریم، مردم سوریه حقشان را می‌خواهند، آنها نمی‌خواهند که کسی بیاید و آنها را از حکومت بشار اسد آزاد کند و یا نیروهای اشغالگر (رژیم ایران) و حزب الله را بیرون کند. سوری‌ها حقشان را برای دستیابی به سلاح می‌خواهند تا بتوانند از خودشان دفاع کنند... ما به انقلاب و به مقاومت خود تا پیروزی ادامه خواهیم داد.
احمد کامل مشاور مطبوعاتی هیأت عالی مذاکره‌کنندة اپوزیسیون سوریه در سخنان خود در این کنفرانس، تصریح کرد: “نزدیک به 6 سال است که مردم سوریه بمباران می‌شوند؛ هواپیماهای روسی بمباران می‌کنند و بر روی زمین، رژیم ایران و گروه‌های وابسته به رژیم آخوندی دست به حمله می‌زنند. رژیم اسد فقط پانزده درصد نیرو دارد و بقیه، نیروهای رژیم ایران هستند.
احمد کامل با انتقاد از بی‌عملی آمریکا و ملل متحد در قبال مداخلات و جنایات رژیم آخوندی در سوریه، تأکید کرد: ما نمی‌خواهیم نیروهای خارجی دخالت کنند؛ می خواهیم آمریکا مانع دادن سلاح به رزمندگان سوری نشود».
در این کنفرانس اینترنتی، سنابرق زاهدی با یادآوری محکومیت بمباران‌های وحشیانة شهر حلب و کشتار کودکان از سوی مقاومت ایران، گفت: مقاومت ایران جامعة جهانی را به اقدام فوری برای توقف این بمباران‌ها و پایان‌دادن به محاصرة جنایتکارانة حلب که پاسداران و مزدوران رژیم آخوندی در آن به‌طور گسترده دست دارند، فرا می‌خواند.
سنابرق زاهدی اضافه کرد: خامنه‌ای بعد از شدت‌یافتن بمباران‌ها برای حمایت از این عملیات بر افزایش نیرو و بودجه برای جنگ در سوریه تأکید کرد؛ خامنه ای در آخرین جلسه با فرماندهان سپاه پاسداران بر ضرورت ادامة حضور سپاه پاسداران در سوریه تأکید کرد، و گفت: حضور سپاه پاسداران بر هر چیز دیگری اولویت دارد؛ او مقرر کرد که 20 درصد از درآمد نفت به سپاه پاسداران اختصاص داده شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر