جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ مهر ۱۷, شنبه

دادخواهی دانشجویان دانشگاه آزاد نیشابور از وضعیت نابسامان دانشگاه

لينك به منبع:
دانشگاه آزاد نیشابور

دانشگاه آزاد نیشابور


به داد ما برسید!
گروهی از دانشجویان دانشگاه نیشابور که به قول خودشان باید به جای دانشگاه گفت «شن شویی» طی گزارشی از وضعیت نابسامان این دانشگاه خواستار دادخواهی شده‌اند.

شن‌شویی نیشابور (چون همه‌اش شن و خاک و پر از خار و خاشاک است، راننده تاکسیها به دانشگاه می‌گویند شن شویی)

یک محوطه خیلی بزرگ و بیابانی دارد پر از خار و خاشاک و سه تا ساختمون کلاً بیشتر ندارد.

خوابگاه دختران را وزارت نفت ساخته و با این‌که خوابگاهش دولتی است، 600 هزار تومان برای هر ترم از هر نفر می‌گیرند و از این 600هزار تومان، 100 هزار تومانش را به‌عنوان غنیمت پیش خودشان نگه می‌دارند که کسی به خوابگاه آسیب نزند یعنی در کل 500 هزار تومان + 100 هزار تومان ودیعه دارند که برای یک ترم برای خوابگاه دولتی از مردم می‌گیرند.

من وقتی آمدم دانشگاه نیشابور اصلاً هیچ خوابگاه دولتی نداشت و خوابگاههای غیرانتفاعی و خصوصی را از طرف دانشگاه به ما دانشجویان معرفی کردند.

امکانات خوابگاه پسرانه غیرانتفاعی که به من معرفی کردند صفر است.
امنیت نداریم. حتی برای در اتاق خودمان دانشجویان باید خودشان پول بگذارند و قفل بخرند و این در حالی است که این خوابگاه غیرانتفاعی پسران است (خوابگاه سجاد واقع در اکرام) که از هر نفر 400 صد هزار تومان می‌گیرد و فقط به هر دانشجو یک تخت داده است.

وقتی به سرپرست خوابگاه اعتراض می‌کنیم که خوابگاه شما هیچ امکاناتی ندارد یعنی نه اتاق مطالعه داریم و نه نماز خانه و نه هیچی، در جواب سرپرست خوابگاه با ادبیات بسیار بدی برخورد می‌کند.

با این‌که فحاشی‌های «ی ب» (سرپرست خوابگاه) را ضبط کردیم و برای شکایت اقدام کردیم، هیچ کاری نتوانستیم بکنیم، چون همه جا آشنا دارد حتی دانشگاه آزاد هم «ی ب» را می‌شناسد.

فایل فحاشی «ی ب» موجود است ولی حرف ما راه به جایی نمی‌برد و کاری نمی‌توانیم بکنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر