جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ تیر ۲۵, جمعه

مادر زندانی سیاسی نرگس محمدی: دیگر طاقت دیدن زنان و مردانی که به‌خاطر باورهایشان در زندان هستند را ندارم

لينك به منبع:
نرگس محمدی

نرگس محمدی


مادر زندانی سیاسی نرگس محمدی طی نامه‌ای از اعتراض و اعتصاب‌غذای وی حمایت کرد و گفت: ”دختر زندانی من یک سال است که از شنیدن صدای کودکانش محروم است. زنی 64ساله‌ام که دوران پیش از انقلاب را خوب به‌خاطر دارم. هنوز زندانهای برادرم و شکنجه‌هایش را خوب به‌خاطر دارم. هنوز اشکهای لرزان مادرم را که در پی علی جانش می‌دوید را به‌خاطر دارم. اکنون من به‌سان همان مادر، پای در جای پای او گذاشته‌ام. در این سرزمین مادر بودن جرم بزرگی است. چرا که دخترم هم در اعتراض به انکار مادرانگی خود و هم‌بندانش حتی از غذا خوردن هم دست کشیده است.

نمی‌دانستم داستان غم‌انگیز زندان در خانواده‌ام پایانی ندارد و اکنون دیگر پای رفتن به زندان و دیدار پاره تنم را ندارم. دیگر طاقت دیدن زنان و مردان زندانی را ندارم که به‌خاطر باورهایشان اسیر زندان هستند“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر