جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۲۳, یکشنبه

هشدار نسبت به پاکسازی قومی در فلوجه


استرون استیونسون رئیس بنیاد اروپایی آزادی عراق

استرون استیونسون رئیس بنیاد اروپایی آزادی عراق


استرون استیونسون رئیس بنیاد اروپایی آزادی عراق طی بیانیه‌یی به جامعه بین‌المللی نسبت پاکسازی قومی در فلوجه و جنایات وحشتناک شبه‌نظامیان رژیم آخوندی به سرکردگی قاسم سلیمانی هشدار داد و تأکید کرد: جامعه بین‌المللی باید این جنایت وحشیانه علیه غیرنظامیان بیگناه را متوقف کند.
این بیانیه خاطرنشان می‌کند شبه‌نظامیان نیروی تروریستی قدس رژیم ایران به فرماندهی، قاسم سلیمانی، که در لیست تروریستی اتحادیه اروپا و آمریکا قرار دارد، این جنایتها را مرتکب می‌شوند و رژیم ایران با تقویت دخالتهای خود در عراق یک سیاست نسل‌کشی و پاکسازی قومی برای نابودی سنیها در استان الانبار عراق را دنبال می‌کند.
استرون استیونسون در این بیانیه می‌افزاید: جامعه بین‌المللی نمی‌تواند در مواجهه با چنین جنایاتی علیه بشریت ساکت بماند. شبه‌نظامیان هدایت شده و تأمین مالی شده توسط رژیم ایران اکنون به همان اندازه تروریستهای داعش مرتکب جنایت می‌شوند. دبیرکل سازمان ملل، رئیس‌جمهور آمریکا، و نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجه باید هم‌اکنون صدای خود را بلند کنند و خواهان پایان دان به این جنایات و پایان دادن به دخالتهای رژیم ایران در عراق بشوند.'.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر