جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۲۴, دوشنبه

نامه زندانی سیاسی مسعود عرب چوبدار در هفدهمین روز اعتصاب‌غذا از گوهردشت کرج


زندانی سیاسی  مسعود عرب چوبدار

زندانی سیاسی مسعود عرب چوبدار


زندانی سیاسی مسعود عرب چوبدار که از 17روز پیش در اعتراض به شرایط غیرانسانی زندان و جلوگیری از آزادیش پس از اتمام مدت محکومیتش در اعتصاب‌غذا به‌سر می‌برد در نامه‌یی به افشای گوشه‌یی از جنایات رژیم در زندان گوهردشت پرداخته است.
وی در قسمتی از نامه‌اش آورده: ”آنها کینه توزانه و از روی عمد برای اذیت و آزار بیشتر من را به بند یک، که خشونتی به حد و مرز در آن فراگیر است منتقل کردند از زمان انتقالم به اندرزگاه یک، مدت 17روز است که در اعتراض به انتقال کینه جویانه مسئولان زندان و قضایی دست به اعتصاب‌غذا زده‌ام و خواهان برگشت به بند 4 زندانیان سیاسی هستم“.
وی در بخش دیگری از نامه‌اش با اشاره به وضعیت غیرانسانی زندان می‌نویسد: ”ده‌ها زندانی عادی به‌خاطر عدم رسیدگیهای پزشکی زمین‌گیر شده‌اند. وضعیت غذا و بهداشت در بدترین وضع ممکن است و زندانیان در بی‌حقوقی و بی‌قانونی مطلق به‌سر می‌برند و با فرا رسیدن ماه رمضان با وجود این‌که اکثر زندانیان یا مریضی و یا ناتوان از روزه گرفتن هستند اما به دستور داریوش امیریان مدیر داخلی زندان شیرهای ورودی گاز آشپزخانه بند یک را قطع و در طول روز درهای آشپزخانه را قفل و زنجیر می‌کنند تا هیچ زندانی امکان استفاده از آشپزخانه بند را نداشته باشد“.
مسعود عرب چوبدار با اشاره به جنایات رژیم در اشاعه و گسترش اعتیاد و فروش مواد مخدر در زندان توسط دژخیمان می‌نویسد: ”زندانیانی که آزادانه به خرید و فروش مواد مخدر از نوع شیشه و شیره مشغول هستند به‌خاطر زد و بند مواد و فروش آن مدام با هم درگیر و همدیگر را ضرب و جرح می‌کنند. یادآور می‌شوم که برادر و خواهرزاده داریوش امیریان مدیر داخلی زندان به نام سید نجم الدین حسینی رئیس سابق بند دو دارالقران و رئیس دفتر او به نام احسان کاظمی در سال گذشته در ارتباط با جابه‌جایی و وارد کردن مواد مخدر در زندان بازداشت و به زندانهای دیگر منتقل شدند. و هم‌اکنون داریوش امیریان با مهره چینیهای خود به وارد کردن و خرید و فروش مواد مشغول است“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر