جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۲۳, یکشنبه

خودکشی یک زن در شهر اهواز


خودکشی یک زن در اهواز

خودکشی یک زن در اهواز


روز شنبه 22خردادماه یک زن به جان آمده در حوالی ساعت 13 خود را از روی پل پارک جزیره به داخل رودخانه پرتاب کرد تا به زندگی از درد و رنج تحت حاکمیت آخوندها نجات یابد. یکی از کارگران شهرداری اهواز که شاهد صحنه بود برای نجات این زن نگون بخت وارد رودخانه شد، اما خودش نیز طعمه جریان آب شد.

در نهایت با ورود عناصر آتش‌نشانی هر دوی آنها از آب گرفته شدند. خانمی که اقدام به خودکشی کرده بود، در ابتدای امر فاقد علائم حیاتی بود اما با کمک سایر شهروندان به زندگی بازگردانده شد.

هنوز گزارشی از دلایل این خودکشی توسط رژیم اعلام نشده است، اما طی سال گذشته دست‌کم 18 دانش‌آموز دست به خودکشی زده‌اند. عمده این خودکشیها توسط زنان صورت گرفته است که ناشی از محرومیت و فشار اجتماعی توسط آخوندهای زن‌ستیز می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

خودکشی ۲دختر ۱۵ساله و ۱۶ساله


روز سه‌شنبه 18خرداد یک دختر 15ساله در شهرک بهاران سنندج با پرتاب کردن خود از پنجره طبقه پنجم ساختمان مسکونی، به پایین، دست به خودکشی زد و متأسفانه جان باخت.
روز سه‌شنبه 18خرداد همچنین یک دختر 16ساله دانش‌آموز سال سوم، در یک حرکت اعتراضی، در یکی از دبیرستانهای دخترانه، واقع در شهرک غرب تهران، پس از آخرین امتحان دست به خودکشی زد و جان باخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر