جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۲۵, سه‌شنبه

ارم نیوز: مریم رجوی بر ضرروت ارجاع پرونده خامنه‌ای و بشار اسد به دادگاههای بین‌المللی تأکید کرد


مریم رجوی  -  همبستگی با انقلاب سوریه

مریم رجوی - همبستگی با انقلاب سوریه


ارم نیوز چاپ ابوظبی با عناوین اپوزیسیون ایران گفت: اگر ”آخوندها نبودند داعش در سوریه و عراق گسترش نمی‌یافت“ و ” مریم رجوی بر ضرورت ارجاع پرونده خامنه‌ای و بشار اسد به دادگاههای بین‌المللی، به‌دلیل دست داشتن مستقیم در کشتار صدها هزار تن از مردم سوریه تأکید کرد“، اجلاس همبستگی با انقلاب سوریه را که با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت و مسئولان اپوزیسیون سوریه برگزار شد، منعکس کرد.
ارم نیوز نوشت: «مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران تأکید کرد، اگر دخالت ”آخوندهای “حاکم بر ایران در امور عراق و سوریه نبود پدیده ”داعش “به‌سر عت در خاورمیانه گسترش نمی‌یافت».
خانم مریم رجوی در ضیافت افطاری همبستگی با انقلاب سوریه که با حضور مسئولانی از اپوزیسیون سوریه برگزار شده بود، توضیح داد که رژیم آخوندها کارهای نسل‌کشی و کشتار و آوار کردن مردم سوریه و انهدام کشور سوریه را تحت عنوان ”دفاع از حرم سیده زینب “توجیه می‌کند.
خانم رجوی گفت: «رژیم ایران می‌خواهد به کارهای فاجعه‌آمیز خود نمود اسلام و شیعه بدهد، لیکن واقعیت امر امروز می‌گوید که شیعه‌ها، سنی‌ها، مسیحیان، عربها، فارسها، ترکها، افغانها، یک دشمن دارند که همانا رژیم آخوندهاست» .
به نوشته ارم نیوز خانم مریم رجوی پایداری و قهرمانیهای رزمندگان سوری را ستود و گفت: مهمترین عنصر برای حل درست بحرانی که منطقه را در تنگنا قرار داده است همانا خلع‌ید رژیم آخوندها از تمام کشورهای منطقه است و تا زمانیکه نیروهای سپاه پاسداران در سوریه باشند این کشور صلح و آرامش نخواهد دید و تا هنگامیکه این رژیم از مذاکرات بین‌المللی مربوط به سوریه اخراج نشود مذاکرات به نتایج عملی خوب نخواهد رسید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر