جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۱۴, جمعه

قتل غیرنظامیان در فلوجه توسط شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران


شبه نظامیان موسوم به حشدالشعبی

شبه نظامیان موسوم به حشدالشعبی


العربیه از قتل غیرنظامیان در فلوجه عراق، توسط شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران موسوم به حشدالشعبی خبر داد و گفت: «سلیم الجبوری، رئیس پارلمان عراق روز جمعه 14 خرداد بدون این‌که به‌طور مستقیم نامی از «حشدالشعبی» مورد حمایت رژیم ایران ببرد، شبه‌نظامیان بسیج عراق که مورد حمایت رژیم ایران هستند را به قانون‌شکنی و کشتار غیرنظامیان سنی در فلوجه متهم کرد».
العربیه افزود: «برخی منابع در اتحاد نیروهای عراقی ”ائتلاف سنی‌ها“ … نیروهای بسیج مردمی ”حشدالشعبی“ مورد حمایت رژیم ایران با ورود به منطقه ”السجر” در اطراف فلوجه 17 غیرنظامی را کشته و 73تن دیگر را به‌ گروگان‌ گرفتند» .
العربیه به‌نقل از نمایندگان مجلس افزود: «سه نفر از منطقه السجر که از قتل‌عام افراد این منطقه جان سالم بدر بردند، گفته‌اند که تک تیر اندازان گردان پنجم پلیس فدرال و نیروهای الحشدالشعبی در منطقه السجر دست به کشتار دسته جمعی زدند. به گفته آنها همه قربانیان این قتل‌عام از قبیله عرب‌های سنی الجمیله هستند» .
«عشایر سنی عراق در انبار با صدور بیانیه‌یی اعلام کردند که جنایت‌های شبه‌نظامیان حشدالشعبی از جمله سر بریدن تعدادی از غیرنظامیان در شمال فلوجه هیچ تفاوتی با جنایات داعش ندارد» .
العربیه د‌ر پایان افزود: «شبه‌نظامیان بدر، عصایب اهل حق، سید الشهداء و حزب‌الله عراق و خراسانی، که از سوی رژیم ایران حمایت می‌شوند و تحت رهبری قاسم سلیمانی قرار دارند، در جنگ الصقلاویه در نزدیکی الفلوجه و روستاهای اطراف به شکل مستقیم وارد شده‌اند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر