جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۲۴, دوشنبه

تخریب خانه‌های مردم در اسلامشهر و درگیری مردم با مأموران سرکوبگر


تخریب خانه‌های مردم در اسلامشهر

تخریب خانه‌های مردم در اسلامشهر


مدیر جهاد کشاورزی رژیم در شهرستان اسلامشهر روز دوشنبه 24خرداد 95 گفت: ”با حکم مراجع قضایی 21 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه فیروزبهرام شهرستان اسلامشهر تخریب و آزادسازی شد“.
محمدرضا امیری با اشاره به حکم سرکوبگرانه مراجع به‌اصطلاح قضایی رژیم افزود: ”در این عملیات که با حکم قضایی و با حضور نیروهای جهاد کشاورزی، یگان ویژه و نیروی انتظامی، کلانتری چهاردانگه، شهرداری چهاردانگه، شهرداری ناحیه 7 منطقه 18 تهران انجام شد، بناهای احداثی غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای فیروزبهرام شهرستان اسلامشهر تخریب و به وضعیت اولیه برگشت داده شد“.
امیری همچنین به مقاومت مردمی اشاره کرد و گفت: ”متأسفانه در این عملیات عوامل و مالک یکی از این ساخت و سازهای غیرمجاز به سید قادر غفوری مسئول امور اراضی جهاد کشاورزی اسلامشهر حمله کرده و وی را به‌شدت مجروح ساخت که توسط عوامل نیروی انتظامی از دست ضارب نجات یافته است“.
وی افزود: ”متأسفانه پس از این درگیری و دخالت پلیس، ضاربان از محل متواری می‌شوند که تلاش‌های عوامل نیروی انتظامی برای دستگیری آنها ادامه دارد“.
بیشتر بخوانید:
بعدازظهر روز چهارشنبه 18شهریور 94 در حاشیه رودخانه کن و حوالی امام‌زاده داوود، مزدوران شهرداری رژیم، به بهانه مقابله با زمین خواری، با لودر به منازل مردم محروم منطقه حمله کرده و قصد خراب کردن چند خانه محقر مربوط به افراد فقیر این منطقه را داشتند. ساکنان این منازل به مقابله با مزدوران برخاستند. مزدوران با وارد کردن نیروی سرکوبگر علیه مردم با باتون صاحبان خانه‌ها را مضروب و مجروح کردند و 5نفر را هم دستگیر کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر