جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۱۲, چهارشنبه

نوه خمینی جلاد تلویحاً جنگ سوریه را رد کرد


حضور پاسداران در سوریه برای کشتار مردم  این کشور

حضور پاسداران در سوریه برای کشتار مردم این کشور


حسن خمینی نوه خمینی ضدبشر، روز چهارشنبه 12خرداد، در یک درگیری باندی، رودرروی ولی‌فقیه ارتجاع، تلویحاً جنگ در سوریه را رد کرد و گفت: «در دوره‌یی هستیم که به‌وسیله سلاحهای کشتار جمعی امکان قتل و عامهای شدید وجود دارد و هسته اصلی مرکز اسلام درگیر یک فاجعه است که قابل اغماض نیست» .
وی که در یک گردهمایی سخنرانی می‌کرد به درگیریهای سوریه، یمن، بحرین و لبنان اشاره کرد و افزود: «این جا نیاز به نوعی گفتمان سیاسی هستیم که برآمده از اندیشه و تمدن دینی است گفتمانی که در آن از جنگ و نزاع خبری نیست، روزی جامعه اسلامی همه عظمتش نابودی اسراییل بود اما اکنون دیگر سخنی از نزاع رژیم صهیونیستی با جامعه اسلامی نیست» .
خاطرنشان می‌شود علی امین مرجع شیعه لبنان روز یکشنبه 9خرداد از رژیم ایران و حزب‌الشیطان لبنان خواست که از سوریه بیرون بکشند و طی فراخوانی به مراجع دینی تمامی جهان اسلام، از آنها خواست با صدور فتوایی جنگ در سوریه را حرام اعلام کنند.
وی گفت: «رژیم ایران و حزب‌الله باید از جنگ در سوریه بیرون بکشند و بایستی برای راه‌حلهایی تلاش کنند که بیهوده خونریزی نشود و بخشی از این درگیری نباشند» . این مرجع شیعه لبنان تأکید کرد جنگیدن در کنار رژیم سوریه بر خلاف دیدگاه حسینی است» .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر