جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۲۴, دوشنبه

تهران - تجمعات اعتراضی مقابل وزارت ورزش، کارخانه ارج و درگیری با مزدوران سرکوبگر


کارخانه ارج

کارخانه ارج


تهران ـ تجمع کارکنان ورزشگاه آزادی و کارکنان پیمانی وزارت ورزش در مقابل این وزارتخانه

ساعت ۸:۳۰، صبح روز دوشنبه 24خرداد 1395 جمعی از کارکنان پیمانی ورزشگاه آزادی در مقابل وزارت ورزش و جوانان دست به تجمع اعتراضی زدند و خواهان مطالبات عقب‌افتاده خود شدند.
حدود یک ساعت بعد، کارکنان دیگر بخش‌ها نیز که با چند ماه حقوقشان پرداخت نشده در مقابل این وزارتخانه جمع شدند تا با کارکنان ورزشگاه آزادی هم صدا شده و مطالبات خود را طلب کنند.
به گفته معترضان، 3ماه حقوق معوقه کارکنان ورزشگاه آزادی پرداخت نشده است و شرکت پیمانکار طرف قرار آنها گفته است عدم تخصیص بودجه وزارتخانه به بخش تأسیسات و نگهداری ورزشگاه علت ندادن حقوق کارکنان می‌باشد.
کارکنان دیگر بخش‌ها نیز که با شرکتهای پیمانکار قرارداد دارند نیز از عدم واریزی بودجه به این شرکتها برای حقوق کارکنان خود خبر دادند.
ایادی رژیم با مشاهده گسترش دامنه اعتراض با گسیل مزدوران انتظامی جمعیت معترض را پراکنده کردند.

تهران ـ تجمع کارگران کارخانه ارج مقابل دفتر این کارخانه

ساعت 9صبح روز دوشنبه 24خرداد 1395، جمعی از کارگران بیکار شده کارخانه 'ارج' در مقابل دفتر این کارخانه در جاده مخصوص کرج، دست به تجمع زدند. علت این اعتراض عدم حمایت دولت و لاپوشانی خبر تعطیلی کارخانه توسط تلویزیون رژیم بوده که اعلام کرد این کارخانه در حال فعالیت است.
کارگران نسبت به ادامه‌دار بودن تعطیلی کارخانه و بیکار ماندن خود در این تورم شدید نگران اند. آنها می‌گویند نه وزارت کار و نه مجلس رژیم به هشدارهای آنها توجه نکرده‌اند و کار کارخانه به نقطه فعلی رسیده است.

تهران ـ اعتراض مردم به مأموران انتظامی هنگام دستگیری کودکان کار و جوانان

ساعت 10 صبح روز دوشنبه 24خرداد 1395 در محدوده بازار و خیابان مولوی عده‌یی از مأموران نیروی انتظامی برای دستگیری جوانها و کودکان کار و باربر به آنان یورش بردند. مزدوران همزمان به اغذیه فروشیهایی که خوراکی به کودکان باربر فروخته بود رفته و به‌زور مغازه‌ها را بستند.

هنگامی که مزدوران انتظامی 2 کودک کار را با ضرب و شتم از بازار تا خودروی وانت پلیس می‌بردند مردم حاضر بر افروخته شده و با اعتراض گرد مزدوران حلقه زدند. مزدوران در وحشت از جمعیت خشمگین آن دو کودک و سایر کودکان دستگیر شده را آزاد کرده و از محل دور شدند. مزدوران دو کودک که از قبل در وانت پلیس دست بند زده بودند را با خود بردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر