جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۱۹, چهارشنبه

تشنج و یقه‌درانی در مجلس ارتجاع


تشنج و یقه‌درانی در مجلس ارتجاع

تشنج و یقه‌درانی در مجلس ارتجاع


جنگ و جدال باندهای حکومتی بر سر بحرانها و بن‌بستهای داخلی و منطقه‌یی و بین‌المللی، موقعیت خامنه‌ای را به سوژه کشمکشهای جناحی تبدیل کرده است.
یک رسانه باند خامنه‌ای به نام جهان‌نیوز در مورد تشنج و یقه‌درانی در مجلس ارتجاع نوشت: این درگیری و تشنج در حالی رخ داد که دو روز پیش خامنه‌ای در دیدار با نمایندگان مجلس دهم نسبت به این‌گونه رفتارها تذکر داد.
تلویزیون رژیم: «حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: نماینده مجلس می‌تواند طبق بینش و نگاه سیاسی خود رأی بدهد و در موافقت یا مخالفت با موضوعی, اظهارنظر یا انتقاد کند اما به‌هیچ‌وجه نباید هم‌چون برخی مقاطع در دوره‌های قبلی مجلس کار به اختلاف, کشمکش زبانی, یقه‌گیری و تشنج کشیده شود.
رهبر انقلاب, ایجاد تشنج در مجلس را موجب سرریز شدن آن به جامعه و بروز تنش و آثار روانی منفی در جامعه دانستند و گفتند: در مجلس باید آرامش حکمفرما باشد و این آرامش, قطعاً به جامعه نیز منتقل خواهد شد ».
یک رسانه باند رفسنجانی و روحانی نیز با اشاره به وقایع مراسم سالمرگ خمینی، بی‌اعتباری حرفها و دستورات ولی‌فقیه ارتجاع حتی در میان چماقداران و لباس شخصیهای خامنه‌ای را به میان کشید و نوشت: «وقاحت را به جایی رسانده‌اند که در حضور رهبری نظام، نعره می‌زنند و به رئیس‌جمهور توهین می‌کنند در حرم راحل شروع به هو کردن می‌کنند. به توصیه‌های (خامنه‌ای) دهن‌کجی می‌کنند. رهبری می‌گوید با برهم زدن جلسات سخنرانی مخالفم اما این مدعیان ولایتمداری نمی‌پذیرند ».
همچنین یک آخوند حکومتی به نام غلامی در سخنرانی در دانشگاه سپاه پاسداران درباره موقعیت متزلزل ولی‌فقیه ارتجاع و زیر سؤال رفتن مبانی نظام آخوندی در جریان تخاصمات باندهای درونی رژیم گفت: دیر نخواهد بود که رویکرد منافقانه جریان انحرافی به ستیز با ولی‌فقیه تبدیل شود. وقتی فقاهت و مرجعیت زیر سؤال می‌رود... به طریق اولی ولایت‌فقیه دیگر جایگاهی ندارد. هر چند به مقتضای قانون اساسی و عوام فریبی، می‌گویند ما ولایت‌فقیه را قبول داریم، لاکن نه تنها دیدگاه‌های آنها با ولایت‌فقیه سازگاری ندارد، بلکه از دهن کجی به دستورات (خامنه‌ای) و اعتراض به ولایت‌فقیه که نمادهای بارز آن در بعضی رفتارهای خاصشان کاملاً مشهود است، نیز نمی‌توان باورمندی آنان به ولایت‌فقیه را پذیرفت و دیر نخواهد بود که ستیز با ولی‌فقیه عیان خواهد شد. (آنها) به آمریکا چراغ سبز پنهانی دادند... ولی آمریکایی‌ها به چراغ سبز آنها بی‌اعتنایی کردند.
این آخوند حکومتی افزود: «مگر می‌شود هر بی‌سواد خودپرستی را جایگزین مرجعیت نمود؟ شماها چه نسبتی با ولی‌فقیه دارید؟ چرا به دروغ می‌گویید تابع ولی‌فقیه هستید؟ خوب صریح بگویید سکولار هستید. چرا باور خود را از بقیه مخفی می‌کنید؟ روشن است که دارند عوام فریبی می‌کنند. دارند ذهن بچه‌های متدین و حتی حزب‌اللهی را خراب می‌کنند باید ناهوشیاری را کنار گذاشت؛ باید جلوی سیلی خوردن اسلام را گرفت ».
آخوند نوری همدانی از مهره‌های ولی‌فقیه ارتجاع نیز بی‌اعتباری و ضعف ولی‌فقیه رژیم در میان باندهای حکومتی را این چنین بیان می‌کند: «خامنه‌ای برای این‌که به دشمن سوژه ندهد مسائل را به‌صراحت بیان نمی‌کنند».
وی به عناصر باند خامنه‌ای فراخوان داد که برای مقابله با باند رقیب به صحنه بیایند و با تأکید بر این‌که باید از ابتدا درباره برجام روشنگری می‌شد، گفت: متأسفانه در کشور برخلاف حرف فقها و مراجع حرفهایی وجود دارد. روزگاری سخنرانی و نوشتن، اثر داشت اما امروز می‌بینیم کارهایی انجام می‌شود و حرفهایی زده می‌شود که برخلاف نظر ما و شما است و دیگر فقط نوشتن و سخن گفتن کافی نیست بلکه باید به میدان عمل آمد. باید به میدان آمد و حرف زد، گفتن حق خجالت ندارد.
پاسدار مقدم فر، مشاور سرکرده سپاه پاسداران گفت: «دوران رهبری (خامنه‌ای) از حیث شرایط شاید سخت‌ترین دوران در تاریخ باشد، .. جنس دشمنیها در دوران کنونی نرم و نیمه سخت است و شرایط بسیار پیچیده‌تر از گذشته شده است» .
وی افزود: «برخی از یاران (خمینی) و بزرگان پس از (مرگ او) به انحراف رفتند و برخی نیز در مقابل نظام اسلامی قرار گرفتند» .
آقامحمدی از مهره‌های نزدیک به خامنه‌ای و عضو مجمع تشخیص مصلحت رژیم نیز با اشاره به ریزش در درون رژیم هشدار داد که این وضعیت به زمین خوردن نظام منجر خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر