جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۱۴, جمعه

استقبال مقاومت ايران از محاكمه جاسوسان رژيم آخوندي در آلمان



وزير اطلاعات روحاني، مسئول اصلي جاسوسي عليه اپوزيسيون بايد در برابر عدالت قرار گيرد
نمايندگي شوراي ملي مقاومت ايران در آلمان ضمن استقبال از محاكمه اعضاي شبكه وزارت اطلاعات رژيم ايران كه عليه شورا و سازمان مجاهدين خلق ايران جاسوسي مي كرده اند، تأكيد كرد آنچه تا كنون فاش شده نوك كوه يخ كارزار وزارت اطلاعات براي سازمان دادن يك شبكه گسترده جاسوسي در اروپا و به طور خاص در آلمان است. اين اقدامها وحشت رژيم ايران را از فعاليتهاي مشروع و قانوني شوراي ملي مقاومت به عنوان آلترناتيو دموكراتيك اين رژيم را به نمايش مي گذارد.
نمايندگي شورا از دولت آلمان و ارگانهاي ذيربط خواست تمامي جزييات شبكه جاسوسي و فعاليتهاي غيرقانوني رژيم ايران عليه مقاومت و پناهندگان ايراني در آلمان را فاش نموده و محاكمه و مجازات آنها را تسهيل كند.
شبكه جاسوسان رژيم ايران تحت كنترل وزارت اطلاعات در تهران است. موضوعي كه توسط اداره حراست و دادستاني آلمان نيز مورد تأييد قرار گرفته است. لذا محمود علوي، وزير اطلاعات روحاني، كه اين شبكه جاسوسي به دستور و زير نظر او كار مي كند، مي بايد در مقابل عدالت قرار گيرد. در دوران وزارت او اين اقدامهاي غير قانوني تشديد شده است. هرگونه ملاحظه سياسي يا ديپلوماتيك براي صرفنظر كردن از نقش او به عنوان مسئول اصلي اين پرونده و عدم احضار او به دادگاه، رژيم ايران را در ساختن شبكه هاي جاسوسي در اروپا تشويق مي كند. شبكه هايي كه مي تواند در خدمت اقدامهاي تروريستي احتمالي بعدي اين رژيم نيز قرار گيرد.
مقاومت ايران در روز ۶ آبان ۱۳۹۴ اعلام كرد: «پناهي و همدستانش» از ارديبهشت ۱۳۹۱ از كمپ ليبرتي محل اقامت مجاهدين در بغداد اخراج شدند. آنها سپس به هتل مهاجر تحت كنترل وزارت اطلاعات در بغداد رفتند و توسط كيانمهر يك افسر ارشد وزارت اطلاعات با نام مستعار سجاد سازماندهي و نسبت به مأموريتهاي محوله توجيه شدند.
سجاد، مسعود دليلي، را پس از اينكه از كمپ اشرف به هتل مهاجر رفت به خدمت گرفت و بعداً در روز اول سپتامبر ۲۰۱۳ راهنماي نيروهاي مهاجم به اشرف شد كه طي آن ۵۲ تن از مجاهدين با دستهاي بسته به قتل رسيدند.
گزارش سال ۲۰۱۴ اداره حراست ايالت نورد راين وست فالن آلمان مي نويسد: «ثقل فعاليتهاي سرويس اطلاعاتي ايران تحت نظر قرار دادن و مقابله با اپوزيسيون ايران در داخل و خارج كشور است. در اين راستا منجمله بسياري از اعضاي سازمان مجاهدين كه به دلايل انساندوستانه در آلمان پذيرفته شده اند و سال ۲۰۱۳ از عراق به اين ايالت آمدند از سوي وزارت اطلاعات به صورت فشرده تحت جاسوسي قرار دارند. تغييرات پرسنلي و ساختاري در مجاهدين و يا شوراي ملي مقاومت در كانون جاسوسي هاي وزارت اطلاعات در اين ايالت قرار دارد. علاوه بر اين سرويس مخفي ايران كماكان به استراتژي خود مبني بر پروپاگاند هدف دار به منظور بي اعتبار ساختن مجاهدين ادامه مي دهد».
نمايندگي شوراي ملي مقاومت ايران- آلمان
۱۳خرداد ۱۳۹۵(۲ژوئن ۲۰۱۶)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر