جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۴, جمعه

بازداشت و ممانعت از تجمع حامیان محمدعلی طاهری


محمدعلی طاهری

محمدعلی طاهری


نیروهای امنیتی رژیم آخوندی روز گذشته تعدادی از حامیان محمدعلی طاهری را بازداشت کردند.
روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه نیروهای سرکوبگر رژیم آخوندی به تجمع حامیان محمدعلی طاهری در مقابل ساختمان لاستیک دنا حمله کرده و تعدادی از آنها را دستگیر و به نقاط نامعلومی منتقل کردند.

مأموران اطلاعات سپاه پاسداران روز دوشنبه ششم اردیبهشت نیز به منزل دو تن از مخالفان اسارت محمد علی طاهری یورش بردند و آنها را دستگیر کردند.

به گفته شاهدان، مأموران سرکوبگر اطلاعات سپاه که خود را مأمور اداره گاز معرفی کرده بودند خود را به پشت در آپارتمان رساندند، با ایجاد رعب و وحشت، وارد منزل مسکونی آنها شدند و ضمن تجسس منزل و سرقت اموال شخصی، آنها را با خود به مکان نامعلومی بردند.

بیشتر بخوانید:
محمدعلی طاهری، مؤسس «عرفان حلقه» که در تاریخ ۱۴ اردبیهشت ماه ۱۳۹۰ بازداشت شد به اتهامهای توهین به مقدسات و منحرف کردن افراد به اعدام محکوم شد. وکلای او به این حکم اعتراض کردند.

سعید خلیلی، یکی از وکلای آقای طاهری روز ۲۹ آذر ماه از نقض حکم اعدام موکلش در شعبه ۳۳ دیوان عالی رژیم و ارسال آن به شعبه ۲۶ بیدادگاه انقلاب برای رسیدگی مجدد خبر داد. تمدید بازداشت موقت محمدعلی طاهری به مدت دو ماه دیگر در تاریخ ۱۳ اردبیهشت ماه از سوی شعبه ۱۵ بیدادگاه انقلاب به ریاست دژخیم صلواتی به محمود علیزاده طباطبایی، یکی از وکلایش ابلاغ شد.
خواهر محمدعلی طاهری، با اعتراض به تمدید بازداشتهای موقت برادرش گفت که آقای طاهری در طول بازداشت موقت خود یکبار دیگر مجدداً مورد بازجویی قرار گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر