جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ خرداد ۱۰, دوشنبه

انتقال محمد صدیق کبودوند به بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان طالقانی


محمد صدیق کبودوند زندانی سیاسی کرد

محمد صدیق کبودوند زندانی سیاسی کرد


حال محمد صدیق کبودوند زندانی سیاسی کرد که از تاریخ 19اردیبهشت ماه 95 در اعتصاب‌غذا به‌سر می‌برد، به وخامت گرائیده است. این زندانی سیاسی به‌دلیل وارد آوردن اتهامات جدید توسط دژخیمان رژیم دست به اعتصاب‌غذا زده است. وی در اثر افت شدید فشارخون ناشی از اعتصاب‌غذا بی‌هوش شده و احتمالاً در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان طالقانی بستری شده است، در حال حاضر وی در بخش عمومی این بیمارستان بستری است.
محمد صدیق کبودوند روز سه‌شنبه چهارم خردادماه ۱۳۹۵ در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی محمد مقیسه به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام محاکمه شد.
وی از دهم تیرماه سال ۱۳۸۶ بازداشت و زندانی‌شده است. در بیدادگاه رژیم به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق تشکیل و اداره سازمان دفاع از حقوق‌بشر کردستان به ده سال حبس و از بابت تبلیغ علیه رژیم آخوندی از طریق ارتباط و مراوده با سازمانهای بین‌المللی حقوق‌بشر و ارتباط و مکاتبه با شخص کوفی عنان دبیرکل وقت سازمان ملل‌متحد و گفتگو با رسانه‌های عمومی به یک سال حبس و جمعاً به یازده سال حبس محکوم شد که در شعبه ۵۶ بیدادگاه تجدیدنظر استان تهران ده سال حبس از بابت تأسیس سازمان، مورد تأیید قرار گرفته و قطعی شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر