جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ فروردین ۱۹, پنجشنبه

«اقتصاد مقاومتی» میدان تخت و تاز شبدرقلی‌ها!

پاسدار محسن رضایی

پاسدار محسن رضایی


«سردار سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی» سرکرده سابق سپاه پاسداران نخود هر آشی است. راجع به هر چیزی از مسائل نظامی تا امور سیاسی تا مسائل استراتژیکی تا مسائل اقتصادی حرف می‌زند و به قول خودش فرمول می‌دهد؛ البته در رژیم روضه‌خوانها، همه، همه‌کاره‌اند و نخود هر آشی و راجع به همه چیز حرف می‌زنند؛ اما در همین رژیم هردنبیل، پاسدار رضایی از این نظر هم خاص است.
در شنبه شب 14فروردین، محسن رضایی در تلویزیون رژیم، مصاحبه‌یی داشت که در آن به‌طور کشاف راجع به صنعت موشکی رژیم و خواص و فواید موشک در سیاست و استراتژی و اقتصاد و غیره حرف زد که خودش جای صحبت جداگانه دارد. او همچنین به‌طور کشاف راجع به اقتصاد مقاومتی هم حرف زد که ما فعلاً به این قسمتش کار داریم.
پاسدار رضایی کاندیدای حرفه‌یی ریاست‌جمهوری که خود را اقتصاددان هم می‌داند، در مصاحبه خود، درباره اقتصاد مقاومتی هم کلی راجع به دردهای اقتصادی رژیم حرف زد. وی از جمله گفت: «من معتقدم که اگر ما اقتصاد مقاومتی را رعایت کنیم، اصلاً اجرای برجام و عدم برجام هیچ تأثیری روی کشور ما نخواهد داشت، اصلاً اقتصاد مقاومتی برای همین طراحی شده که اگر یک بار دیگر آمریکاییها بخواهند ما را تحریم کنند، آن تحریم بعدی، دیگر اثر تحریمهای گذشته را نداشته باشد؛ اقتصاد مقاومتی همه حرفش این است…
مجری که حوصله‌اش از کلی‌بافیهای پاسدار رضایی سر رفته می‌گوید: می‌شود به زبان ساده بگویید چطور؟
ادامه مطلب...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر