جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ فروردین ۱۳, جمعه

حمله عضو باند مؤتلفه به سران سه قوه با ابراز وحشت از پیامدهای فاصله عظیم طبقاتی که همه تدابیر را می‌بلعد


فقیرتر شدن فقرا در حاکمیت ولی فقیه ارتجاع بر اثر غارت و چپاول منابع و سرمایه‌های ملی

فقیرتر شدن فقرا در حاکمیت ولی فقیه ارتجاع بر اثر غارت و چپاول منابع و سرمایه‌های ملی


محمد کاظم انبار لویی عضو باند فاشیستی مؤتلفه در مطلبی که خبرگزاری نیروی تروریستی قدس انتشار داده، به طلسم‌شکستگی ولی‌فقیه ارتجاع در میان سران سه قوه رژیم و اجرا نشدن سیاستهایش از جمله نوشت: «هر یک از سه قوه در این سیاست‌ها وظیفه مشخصی بر عهده ‌دارند. اما وقتی جلسه سران قوا تشکیل می‌شود. هیچ آثاری از تعقیب و پیگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی مشاهده نمی‌شود! چرا؟ این سؤال باید در اولین نشست سران قوا در سال جدید پاسخی شایسته پیدا کند».
این عضو باند فاشیستی مؤتلفه ضمن اذعان به شکست سیاستهای رژیم در سانسور فرهنگی و سرکوب دانشگاهها افزود: «آنها در حوزه فرهنگ همه مرزها را درنوردیدند و در داخل خانه‌های ما نفوذ کرده‌اند و مشغول ترویج و تبلیغ سبک زندگی هستند که هیچ تناسبی با ارزشهای قرآنی و اسلامی ندارد و با آن سر ستیز دارد. آنها از غفلت برخی مسئولان و خیانت نفوذیها در پیشبرد برنامه‌های خود سود می‌جویند. عناصر داخلی آنها چون سدی در برابر اجرای برنامه‌های اقتصادی و اصلاحی عمل می‌نمایند».
وی ضمن اذعان به فساد نهادینه شده در نظام ولایت فقیه گفت: «مرز منکرها و معروف‌ها در حوزه اقتصاد در هم نوردیده شده است. آنجا که مرز هم روشن است امری به معروف نمی‌شود و نهی از منکر هم صورت نمی‌گیرد. سلامت بازارهای ایران و مراکز داد و ستد در معرض امراض یاد شده و منکرات اقتصادی و معروف‌های فراموش شده است. دولتهای پس از انقلاب هیچگاه حاضر نشدند در صف و ستاد «اتاق جنگ اقتصادی» حضور یابند. کار عملاً در دست کسانی بوده است که کشور را در حوزه اقتصاد به مرز فاجعه هدایت کرده‌اند».
وی با ابراز وحشت از پیامدهای فقر هولناک حاصل از چپاول منابع و سرمایه‌های ملی می‌افزاید: «مرز فاجعه کجاست؟ مرز فاجعه همین فاصله عظیم طبقاتی است که چون دره‌یی هولناک و سیاهچالی وحشتناک همه تدابیر اصلاحی را می‌بلعد و اجازه نمی‌دهد دو قدم پیش برویم».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر