جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ آذر ۱۹, جمعه

نگرانی دادستان کل رژیم: دشمن به‌دنبال این است که شکاف عمیق ایجاد کند

لينك به منبع:
آخوند جعفر منتظری دادستان کل و صادق لاریجانی

آخوند جعفر منتظری دادستان کل و صادق لاریجانی


آخوند جعفر منتظری دادستان کل رژیم نسبت به علنی شدن جنگ گرگها در رأس نظام آخوندی هشدار داد و گفت: «مسائل درون خانوادگی را باید در درون خودمان حل کنیم و نباید فضاسازی کرده و به دشمن اجازه دهیم از یکسری منافذ ورود کند».

وی که روز پنجشنبه 18آذر در مراسم معارفه دادستان ارتجاع در استان کرمانشاه سخنرانی می‌کرد افزود: «نواقص، اشکالات، ضعفها و گاهی خیانتها در درون نظام است ولی اینها هرگز نباید ما را از مسیر مهم و روشنی که در پیش گرفته‌ایم باز دارد».

آخوند منتظری افزود: «اختلاف نظرها بین مسئولان امر و در حد متعارفش هیچ مسأله‌ای نیست ولی مهم این است که نگذاریم اینها تبدیل به شکاف شود و دشمن به‌دنبال این است که از طریق اختلاف نظرهای طبیعی و معمول شکاف عمیق ایجاد کند»..

آخوند منتظری به دفاع از سردژخیم قوه قضاییه و حسابهای بانکی وی پرداخت و گفت: «در رسانه‌های عمومی، سایت‌ها، شبکه‌ها و جاهای مختلف و حتی تریبون مجلس تهاجم عجیبی به قوه ‌قضاییه می‌شود. برادر عزیزی که انتقاد دارید وقتی می‌بینید دشمن در پشت سنگرها نشسته و لوله تانک، موشک و سلاحهای کشنده‌اش را متوجه قلب قوه ‌قضاییه کرده آیا این منطقی است که همنوای با دشمن شویم».

وی با حمله به محمود صادقی عضو مجلس ارتجاع که اخیراً خواهان انتشار گزارش حسابهای بانکی آخوند صادق لاریجانی شده بود، گفت: «آیا به نفع نظام و کشور و انقلاب است که اعتماد مردم به قوه ‌قضاییه را سلب کنیم؟ ای کاش آقای محترمی که آن‌قدر این قضیه را در بوق و کرنا کرد و آب به آسیب دشمن ریخت، اگر واقعاً برای خدا می‌خواست حرفی بزند یک جلسه با رئیس قوه ‌قضاییه می‌گذاشت و دغدغه‌اش را مطرح می‌کرد و اگر اسناد قابل‌قبول ارائه شد و قانع گردید که هیچ و اگر قانع نمی‌شد بعد فریاد می‌زد.».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر