جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ تیر ۲۶, شنبه

آسوشیتدپرس - تمدید تحریمها علیه رژیم ایران توسط سناتورهای دمکرات

لينك به منبع:

آسوشیتدپرس - تمدید تحریمها علیه رژیم ایران توسط سناتورهای دمکرات
آسوشیتدپرس گزارش داد: «گروهی از دموکراتهای سنا برای تجدید قانونی، تلاش می کنند که به آمریکا اجازه می دهد شرکت هایی که با رژیم ایران معامله می کنند را مورد تحریم اقتصادی قرار دهد.
این قانونگذاران روز جمعه ۲۵ تیر طی اطلاعیه یی لایحه یی را اعلام کردند که قانون تحریمها علیه رژیم ایران را به مدت ۱۰ سال تمدید می کند به نحوی که به آمریکا آمریکا اجازه می دهد رژیم ایران را در صورتی که برجام را نقض کند، مجازات کند.
سناتور بن کاردین از مریلند و دموکرات ارشد در کمیته روابط خارجی گفت: تجدید این قانون برای بازدارندگی رژیم ایران از نقض برجام، ضرروی است.
به گزارش آسوشیتدپرس کنگره, اولین بار قانون تحریمهای رژیم ایران را در ۱۳۷۵ تصویب کرد و از آن زمان آن را چندبار تمدید کرده است. این قانون در پایان سال جاری منقضی می شود. بن کاردین و ۱۳ نماینده دیگر دموکرات این لایحه را حمایت کرده اند.
آسوشیتدپرس افزود: در اقدام دیگری، یک گروه دو حزبی از سناتورها دو روز قبل یک رویکرد مهاجم تری را اتخاذ کرده و یک لایحه جدید را ارائه کردند. بر اساس این لایحه، اشخاص دست اندرکار برنامه موشکی بالستیک رژیم ایران تحریم می شوند. آنها از رئیس جمهور خواستند تا تحریم تسلیحاتی علیه رژیم را ایران اعمال کند.
سناتور باب کورکر یکی از حامیان اصلی این لایحه گفت زمان آن است که آمریکا به خاطر آزمایش های موشکی و حمایت این رژیم از تروریزم، و سایر فعالیت های غیرقانونی، علیه رژیم ایران دست به اقدام بزند.
آسوشیتدپرس ۲۵ تیر ۹۵

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر