جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۵ بهمن ۲۶, سه‌شنبه

پیامهای تسلیت شخصیتهای سیاسی به‌مناسبت درگذشت مجاهد کبیر محمدعلی جابرزاده

لينك به منبع:
مجاهد کبیر  محمدعلی جابرزاده

مجاهد کبیر محمدعلی جابرزاده


شمار دیگری از شخصیتهای اپوزیسیون سوریه و شخصیتها و نویسندگان و حقوق‌دانان از کشورهای عربی از جمله هیثم مالح رئیس کمیسیون قانونی در ائتلاف ملی نیروهای انقلاب و اپوزیسیون سوریه، علامه محمدعلی الحسینی دبیرکل شورای اسلامی عربی لبنان، دکتر زکوان بعاج از کنگره آزادگان سوریه، عبدالناصر عاید مفسر و نویسنده اپوزیسیون سوریه، حنان البلخی سفیر ائتلاف ملی سوریه در نروژ، صافی یاسری و نزار جاف نویسندگان عراقی و همچنین شمار دیگری از اعضای شورای ملی مقاومت ایران از جمله، صوفی سعیدی و منصور لوایی با ارسال نامه‌ها و پیامهایی، درگذشت مجاهد کبیر محمدعلی جابرزاده را تسلیت گفتند.

هیثم مالح رئیس کمیسیون قانونی در ائتلاف ملی نیروهای انقلاب و اپوزیسیون سوریه، در پیام تسلیت خود به‌خاطر درگذشت مجاهد کبیر محمدعلی جابر زاده نوشت:
«با سلام به شما و خداوند اجر شما را زیاد کند و بر فقید شما رحمت کند انالله وانا الیه راجعون، ما به مقاومت ایران به‌خاطر درگذشت این شادروان تسلیت می‌گوییم و خواهشمندم این تسلیتها را به خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی برسانید با درود
هیثم مالح رئیس کمیسیون قانونی در ائتلاف ملی نیروهای انقلاب و اپوزیسیون سوریه»

صافی یاسری نویسنده عراقی نیز در پیام خود به‌مناسبت درگذشت مجاهد کبیر محمدعلی جابرزاده نوشت:
به برادران اشرفیم و تمامی مجاهدین در سراسر کره زمین و رهبری پاکبازشان همراه با خالصانه‌ترین درودها و تسلیت برادرانه
قله‌ها جایگاه عقابان آزاد است
یک عقاب ایرانی آزاد دیگر به قله‌های جاودانگی که جایگاه همه شما برادران مجاهد است، پر کشید.
در کمال غم و اندوه خبر فوت مجاهد کبیر محمدعلی جابر زاده را خواندم. او به برادرش عباسعلی جابر زاده و همسر وی ثریا سنماری که در حماسه 19بهمن 60 همراه با مجاهدینی که تا آخرین گلوله و آخرین نفس در کنار سردار خیابانی و اشرف شهیدان جنگیدند، به‌شهادت رسیدند خداوند شهدای راه آزادی را در عراق و ایران رحمت کند چرا که جهادشان پیروزی برای حق و نابودی باطل بود.
این عقاب آزاده ایرانی محمدعلی جابر زاده این‌چنین به سمت آسمانهای شکوه و عظمت پر کشید تا به دفتر 48سال مبارزه بی‌امان خود مهر پایان بگذارد تا مشعلی فروزان در شب تاریک بماند و دیکتاتورها و دزدان را رسوا سازد.
من به شما به‌خاطر از دست دادن همرزمتان تسلیت نمی‌گویم چرا که برای از دست دادن عزیزان و همرزمان عزایی و اندوهی در کار نیست. چرا که معراج جاودانه افتخارآمیز است و جای غم و افسردگی ندارد. اما در غم و اندوه خالصانه شما شریک هستم و سر تعظیم فرود می‌آورم. همانا که شما همگی ستارگان درخشانی هستید که نامهای شما با نور الهی تا ابد در تاریخ ایران آزاد که یقینا و حتماً فرا خواهد رسید، نوشته شده است.
خداوند شما را در پناه خود محفوظ دارد و طول عمر به شما بدهد تا ایران را آن‌چنان که می‌خواهید بازسازی کنید. تسلیت مرا بپذیرید و خواهش می‌کنم آن را به رهبری‌تان به‌ویژه آن دو عقاب آزاده مسعود و مریم رجوی برسانید.
برادر اشرفی عراقی شما صافی الیاسری: 12فوریه 2017

نزار جاف نویسنده عراقی در پیام خو‌د به‌مناسبت درگذشت مجاهد کبیر محمدعلی جابرزاده نوشت:
«... .. با تأسف بسیار خبر تکان‌دهنده پرواز برادر مجاهد محمدعلی جابر زاده را دریافت کردم، همان‌گونه که از زندگینامه و تاریخچه مبارزاتی برجسته‌اش نشان می‌دهد مسلم است که او فرزند پاکی برای خلق ایران و فردی پاکباز برای تحقق ایده‌ها و اصولی بوده که آن را حمل می‌کرده و برای آن مبارزه کرده و نهایتاً جانش را بر طبق اخلاص گذاشته است. به تک به تک خواهران و برادرانم در سازمان مجاهدین خلق و به‌ویژه به رئیس‌جمهور مریم رجوی تسلیت می‌گویم و از خداوند قادر متعال می‌خواهم که او را در جوار رحمت بیکران خود قرار دهد انا لله وانا الیه راجعون
نزار جاف – نویسنده عراقی

رحمان کریمی شاعر و نویسنده مبارز و فرشته کریمی در پیام تسلیت خود نوشتند:
خبر درگذشت بسیار تأسف انگیز مجاهد کبیر و نستوه روانشاد محمدعلی جابرزاده، به واقع ما را تکان داد. حیات پرافتخار آن بزرگمرد در امر مبارزه بی‌دریغ و در عین‌حال بی‌ادعا با دو دیکتاتوری، برای نسل جوان امروز آموزنده و حاوی بسی درس هاست. او همواره مظهر و تجسم زنده و عینی یک مجاهد خلق بود. و چه متواضع، فروتن و بی‌تظاهر. مگر یک مجاهد خلق واقعی جز این می‌تواند باشد؟ او نشان داد که با اراده و شور و ایمان و هدف می‌توان مرگ را به تأخیر انداخت و باید گفت اینهم از صفات و ویژگیهای یک مجاهد راستین خلق و یک مبارز پایدار هدفمند است. با درود به روان پاک او، درگذشتش را به دو قهرمان ملی مقاومت سرفراز ایران مریم و مسعود و نیز سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت و تمامی هواداران و دوستداران آزادی ایران، تسلیت می‌گوییم.
فرشته و رحمان کریمی
23بهمن ماه 95

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر